یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

پیشرفت 50% عملیات عمرانی احداث سرویس بهداشتی عمومی بوستان شهید مطهری

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از 50%پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی احداث سرویس بهداشتی عمومی برای رفاه حال عابرین کمربندی جمهوری اسلامی و شهروندان مراسم پنجاه بدرخبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی گفت : سرویس بهداشتی تمیز و در دسترس بودن آن، یکی از مهم ترین جلوه‌های یک شهر مدرن و نظام بهداشت عمومی محسوب می‌شود. این مسئله، در نظام‌های ارزشیابی بهداشت و سلامت عمومی یک کشور، از اهمیت فراوانی برخوردار است و نبود آنها یکی از مهمترین نقص‌ها در مبلمان شهری محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این سرویس بهداشتی در زمینی به مساحت 62 متر مربع و با اعتبار 16 میلیارد و 850 میلیون  ریال  دارای 7 چشمه می باشد و تاکنون نیز 25% پیشرفت فیزیکی داشته و بتن ریزی سقف و احداث دیوارها با نظارت معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین در حال احداث است و انتظار می رود با سرعت و کیفیت کاری که انجام می شود در کمتر از یک سال آماده بهره برداری شود.

سیدرضی هدف از احداث سرویس بهداشتی عمومی در بوستان شهید مطهری را ارتقا بهداشت عمومی و رفاه حال عابرین و رانندگان کمر بندی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت : امیدواریم با احداث این پروژه بتوانیم رضایت شهروندان و عابرین این مسیر را جلب نماییم

تصاویر مرتبط