شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

تداوم عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر منطقه ۱در ایام پایانی سال

مدیر منطقه ۱ شهرداری قزوین از تداوم اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر منطقه 1 در راستای بهسازی معابر و سهولت تردد شهروندان در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه ۱ با اشاره فعالیت همزمان چند اکیپ آسفالت در نواحی منطقه ۱ اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت فعالیت های اجرایی منطقه یک شهرداری قزوین با توجه به تاکیدات مدیریت شهری به بهسازی وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌های منطقه یک  معطوف گردیده است و در همین راستا عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی، لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح معابر منطقه ۱ با جدیت در ایام پایانی سال در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای بهبود کیفیت سطوح و ساماندهی معابر منطقه یک ، نواحی چهارگانه منطقه یک در اسفند ماه سالجاری با تلاش مضاعف برای تسهیل در عبورو مرور شهروندان اقدام به لکه گبری و آسفالت عابر اصلی و فرعی کرده اند.

سید رضی تصریح کرد: با توجه به بافت فرسوده منطقه و نیاز بعضی از معابر به ساماندهی و بهسازی با ترمیم و روکش آسفالت، حوزه فنی و عمرانی و نواحی چهارگانه بر اساس نیاز و اولویت، عملیات لکه‌گیری و آسفالت ریزی خیابان‌های سطح منطقه را با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ‌صورت مستمر انجام می دهند .

تصاویر مرتبط