پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

آغاز زیبا سازی سیما ومنظر شهری با رنگ آمیزی جداول ورودی منطقه یک شهرداری قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از آغاز زیبا سازی سیما و منظر شهری با شستشو و رنگ آمیزی جداول ورودیهای منطقه یک در بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی با بیان این مطلب گفت : در راستای ساماندهی و زیباسازی مبلمان شهری، شستشو ، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول در نقاط مختلف سطح منطقه با نظارت معاونت محیط زیست و خدمات شهری از روز گذشته آغاز شد.

وی افزود : ایجاد تنوع در فضای شهری با توجه به تاثیرات  آن در روحیه و شادابی شهروندان همواره مد نظر مسئولین مدیریت شهری بوده و در این خصوص اقدامات خوبی در سطح شهر در حال انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تصریح کرد : با توجه به شرایط جوی مختلف و تاثیر آن بر رنگ آمیزی جداول لزوم استفاده از موادی با کیفیت و عمر مفید و ماندگاری بیشتر ضرورت دارد و این امر همواره مد نظر کارشناسان مدیریت شهری قرار گرفته است.

این مقام مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص رنگ آمیزی جداول سطح شهر خاطرنشان کرد : رنگ آمیزی جداول معابر ورودی منطقه یک از جمله میدان خلیج فارس ، بلوار تاکستان ، بلوار میرزا کوچک خان و بلوار آیت ا... خامنه ای از روز گذشته آغاز شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

سید رضی در پایان از همکاری و تعامل خوب شهروندان  با مجموعه مدیریت شهری در جهت اجرای فعالیت های خدماتی و عمرانی  سطح شهر در سالجاری تشکر و قدردانی کردو برای شهروندان در سال جدید،سالی خوب و خوش همراه با سلامتی و سر بلندی آرزو کرد.

تصاویر مرتبط