چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

عملیات پیاده رو سازی و جدولگذاری ضلع جنوبی بلوار آیت ا... خامنه ای در حال انجام است

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای پروژه جدول گذاری و پیاده رو سازی ضلع جنوبی بلوار آیت ا... خامنه ای به طول 400 متر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی با اعلام این خبر افزود : بهسازی و جدولگذاری معابر امری ضروری است و به این کار می بایست توجه جدی گردد و با توجه به اینکه در مسیر ضلع جنوبی  بلوار آیت ا... خامنه ای نیاز به زیرسازی اساسی و جدولگذاری داشتند اجرای پروژه پیاده رو سازی و جدولگذاری این معبر در دستور کار معاونت عمرانی منطقه یک قرار گرفت و در حال انجام است و به صورت مرحله به مرحله انجام می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه این اقدامات در سطح شهر زیربنائی می باشد و تاثیرات زیادی را در خصوص عبور و مرور و تردد خودروها و امنیت جانی عابرین دارد ، در مورد زیبا سازی شهر نیز موثر بوده و چهره آن دگرگون و روان خواهد گشت.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اظهار داشت: در این پروژه تخریب و برچیدن مسیر پروژه 3500 متر مربع، بتن ریزی 325متر مکعب ،جدولگذاری 400 متر طول و کفپوش بتنی 2650متر مربع در حال انجام است.

سید رضی گفت : این پروژه در مدت 9 ماه و با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال با نظارت معاونت عمرانی منطقه یک با هدف بهبود عبور ومرور ،زیبا سازی سیما و منظر شهری انجام خواهد شد.

تصاویر مرتبط