دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

ترمیم و مرمت دیوار خطر ساز

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از ترمیم و مرمت دیوار خطر ساز واقع در خیابان منتظری کوچه عطاری توسط واحد اجرایی سامانه 137 با پیگیری معاونت عمرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی در خصوص ترمیم ومرمت دیوار خطر ساز خیابان منتظری کوچه عطاری  اظهار کرد:  با توجه به نظر فنی کارشناسان  این دیوار خطرساز بود و احتمال ریزش داشت همچنین مردم در آن محله  مکررا از شهرداری تقاضا داشتند که نسبت به رفع خطر، ایمن سازی و مرمت این دیوار اقدام کند بنابراین این موضوع در دستور کار معاونت عمرانی منطقه و واحد اجرایی سامانه 137قرار گرفت  و ترمیم و مرمت شد.

وی ادامه داد: طبق بند 14 ماده 55 و ماده 110 قانون شهرداری اقدامات قانونی را طبق روال خود طی کردیم،به مالک پلاک ثبتی مذکور  اطلاع رسانی لازم انجام شد همچنین  بنری هم به مدت 20 روز بر روی دیوار خطر ساز نصب کردیم که مالک نسبت به ایمن سازی آن اقدام کند اما متاسفانه مالک آن مراجعه نکرد و ما در موعد قانونی آن نسبت به مرمت ابن دیوار اقدام کردیم. تمام پلاک هایی که قدیمی هستند و مالکین آنها نسبت به رفع خطر دیوار هایی که در معرض ریزش هستند  اقدامی انجام ندهند شهرداری طبق بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها باید نسبت به تخریب آن اقدام کند.

تصاویر مرتبط