سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

بازدید کارشناسان ناحیه امامزاده علی ع از شهرک شهید بهشتی با هدف رفع مشکلات اهالی

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین: بازدیدهای میدانی از محلات مختلف ناحیه امامزاده علی ع توسط کارشناسان این ناحیه با توجه به اینکه با هدف خدمت رسانی و ایجاد عزم جدی برای رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد، ضروری است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی گفت : در راستای بازدیدهای میدانی به منظور  بررسی و رسیدگی به مشکلات و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، کارشناسان ناحیه امامزاده علی ع از شهرک شهید بهشتی (باغ نشاط) در حوزه این منطقه بازدید کردند.

وی اظهار داشت : در این بازدید از نزدیک مشکلات و موارد موجود در این شهرک  در زمینه آسفالت معابر،جداول و درخواستهای اهالی را بررسی و در جریان مسائل و مشکلات اهالی، قرار می گیرند  و برنامه های  لازم برای رفع این مشکلات را به مدیر منطقه جهت هماهنگی ارائه می نمایند تا بعد از بررسیهای لازم و تامین اعتبارات در دستور کار ناحیه قرار گیرد.

سید رضی با تأکید بر اینکه منطقه بر اساس نیازمندی‌ های شهروندان برنامه ریزی و اقدام می‌ کند، توجه به نیازهای اساسی همشهریان را از اولویت های کاری منطقه برشمرد و افزود: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی مدیریت منطقه می باشد و آنچه که در توان داریم برای حل مشکلات آن ها بکار خواهیم گرفت تا رضایت اهالی شهرک شهید بهشتی را جلب نماییم .

لازم به ذکر است اقدامات لازم در خصوص احداث خانه فرهنگ و سالن ورزشی انجام شده و در صورت تامین اعتبار و اختصاص زمین مناسب سال آینده در دستور کار معاونت عمرانی قرار خواهد گرفت.

تصاویر مرتبط