چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

توسط مدیر منطقه یک شهرداری قزوین انجام شد؛

بازدید میدانی از پروژه های در حال اجرای ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از پروژه های در حال اجرای ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی به همراه مسئول حراست منطقه یک و رئیس  ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد از روند اجرای پروژه های عمرانی ناحیه منفصل شهری چوبیندر بازدید کرد.

این بازدید به منظور تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی در ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد انجام شد، و سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری با حضور در محل اجرای این پروژه ها از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت طرح های مختلف عمرانی قرار گرفت.

پروژه عمرانی خانه فرهنگ شهید دکتر علی رفیعی،عملیات عمرانی لکه گیری و آسفالت معابر،دال گذاری قسمتی از کانال چوبیندر ،عملیات لوله گذاری و انتقال آبهای سطحی  از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و مدیر منطقه ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا؛ جهت رفع برخی مشکلات و موانع پیش روی اجرای این طرح ها دستورات لازم را در محل صادر کرد.

گفتنی است شهروندان ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد نیز در این بازدید مشکلات و معضلات موجود در محل سکونت خود را از نزدیک با  مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در میان گذاشتند و ایشان نیز جهت برطرف کردن این مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط