پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۲

بهنام زاده؛

در سال گذشته به 3 هزار و پانصد پیام سامانه 137 در منطقه یک شهرداری قزوین پاسخ داده شد

اصغر بهنام زاده ، سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین، از پاسخگوی به 3479 پیام سامانه 137 درسال97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: سامانه 137 شهرداری قزوین مسیر انتقال درخواست های شهروندان به مجموعه مدیریت شهری است.
وی افزود: در سال گذشته به 3479 پیام پاسخ داده شد که از این تعداد 3 هزار و 153 مورد از در خواست شهروندان در مدت 48 تا 72 ساعت بعد از دریافت پیام انجام شد و 240 مورد از در خواست ها نیاز به تامین اعتبارو بررسی بیش‌تر داشت و دردست اقدام است.
این مقام مسئول اضافه کرد: بیشترین درخواست شهروندان از طریق سامانه 137 مربوط به آسفالت معابر و لکه گیری حفاری ها بوده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط