English (United States) Persian (Iran)
امروز: دوشنبه، 07 اسفند 1396 
English (United States) Persian (Iran)
اخبار

چاپ

پژمانفرد، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به 257 پيام مردمي در سامانه 137 منطقه يک شهرداري قزوين

پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: در دي ماه امسال به 257 پيام مردمي در سامانه 137 منطقه يک شهرداري قزوين رسيدگي شده است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پژمانفرد افزود: در اين مدت بيشترين درخواست شهروندان موضوع آسفالت، مرمت، لکه‌گيري و نگهداري معابر است.

وي بيان کرد: همچنين بيشترين تماس‌هاي شهروندان درباره جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان است.

پژمانفرد با اشاره به رسيدگي به درخواست‌ها و مشكلات شهروندان از طريق 137 در کمترين زمان بيان کرد: مشكلات و درخواست‌هاي شهروندان در اين منطقه در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه براي پيگيري ارسال مي‌شود و پاسخ آن در كمتر از 48 ساعت به شهروندان اعلام مي‌شود.

اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد: در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و درخواست‌ها دقت لازم را داشته باشند و براي رسيدگي به آن‌ها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز، مشكلات و درخواست‌هاي شهروندان را بررسي کند.

پايان پيام

 

  •  
     
صفحه اصلي  |  شهرداري منطقه يك  |  خدمات  |  پروژه ها  |  تماس با ما  |